Saturday, April 18, 2015

RIPTIDE


Innan vi igår vinkade hejdå till Houston, hann jag, Maria och Melvin åka till en nagelsalong för att göra oss fina, ja i alla fall jag och Maria medan Melvin satt med och såg söt ut och efter det hämtade vi upp Filip för att käka lunch på en av Marias favvo-restauranger. Ett riktigt toppen-avslut på ett par fina dagar innan vi var tvungna att bege oss mot flygplatsen. 
Efter försening, missförstånd, en nära-döden-flygning (inte så farligt som det låter, jag lovar) och en hyrbil senare hamnade vi till slut i vår tredje stad och stat på den här resan, San Diego, California. Vi bor i ett supermysigt område som heter La Jolla, på ett hotell som ligger cirka två meter från stranden och efter vår första dag här, kan jag säga att det här stället är ett av det finaste jag någonsin haft turen att besöka.  

No comments:

Post a Comment