Sunday, December 30, 2012

Hej!

Det har gått ett par dagar sen sist, och det har förmodligen hänt en del sen sist också. Först och främst är jag hemma i bästa Västervik hos min familj igen, vilket betyder att jag har lämnat Findus, Tønsberg och Norge bakom mig. Jag och Filip har bokat en förtjänad resa till Thailands östra öar, Kuala Lumpur, Borneo och Bali, där vi är om ca en månad som backpackers (hallelujah!!). Jag har firat lilljul, jul, juldagen, min 19:e födelsedag och umgåtts med alla fina som jag tycker om.  Jag har det med andra ord, väldigt, väldigt bra.

2 comments:

  1. Äntligen hittade jag din blogg kläääry! Är du något bra på logg design? För jag har nämligen också skaffatmig en blogg hihi!

    http://heavengotaplanforyou.blogg.se/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, har du letat alltså? Alltså, nja, kanske kan lite. Vad kul! Vad är det du vill fixa? :)

      Delete