Tuesday, November 6, 2012

tisdag 6 november.

hej fans! är allt bra med er? hos oss är det bra. även om jag mest vill åka hem, så rullar det på. saknar ju alla där hemma så himla mycket. men vad jag vet, så är det 45 dagar kvar tills bilen rullar hemåt (mycket viktigt att räkna ner) och dom kommer förhoppningsvis gå fort! 

hade en kick-ass långhelg med mycket sömn, mycket mat och vänner. och igår kickade vår femte arbetsvecka på Findus igång (vi fick förlängt med fyra veckor; wihu!!). så den här veckan jobbar vi natt och lever mestadels i mörker eftersom att det är mörkt när vi åker till jobbet, mörkt när vi kommer hem och i princip mörkt när vi vaknar. tungt, men det är bara att bita ihop! tur som är, tog jag mig till Clas Ohlsson idag för att äntligen köpa ett par hörselkåpor med radio i. och trots att jag ser ut som någon slags utomjording i dem, så är jag glad att jag äntligen slipper lyssna på mina egna tankar 8 timmar i sträck. 200 värda kronor. men innan det åter är dags för jobb ska jag beta av ett par avsnitt diverse serier och fylla kroppen med energi!


No comments:

Post a Comment