Friday, November 2, 2012

TGIF


hej kompisar! äntligen fredag...igen! även denna helg har vi besök från föräldrarligan (besök #3), nämligen Amandas föräldrar. det är alltid lika kul att få besök och varje gång lyckas vi bli bjudna på lyxmat och gott vin. har hört rykten om att oxfilé och panacotta står på bordet ikväll! något som inte låter fel i mina öron eller kommer kännas dumt i magen; yummy in my tummy.

efter jobbet hann jag med både ett avsnitt vampire diaries och att spilla ut mitt te i sängen, men också att ta en sväng till Stokke för att hänga några timmar med Josefine och Ullis. så kul, men jag har blivit så bortskämd med att träffa mina fina vänner varje dag...senare ikväll är dock tanken att smita över de 10 meter som skiljer grannstugan med vår, för att dricka vin med Lovis och Anna. ännu mer kul! därefter ska jag sova gott och länge, inget mer gå-upp-kvart-i-fem inte!

No comments:

Post a Comment