Tuesday, November 20, 2012

put me on a plane and fly me to anywhere.


hej alla mina fina! andra dagen på vår sjunde jobbvecka är soon gone och imorgon är det prick en månad kvar tills jag landar hemma. gissa om jag längtar?! hur som helst...denna vecka jobbar vi morgon och kliver upp runt 5-snåret. rena drömmen för den morgontrötte... men att veta att pengarna rullar in gör det hela lite, lite lättare. vi fick även reda på att vi får förlängt en vecka till på Findus, med andra ord har vi jobb till och med den 7 december. tur i oturen ungefär... hoppas att vi kan få något ströjobb de två sista veckorna och tjäna in de sista slantarna. håller alla tummar. 

annars är det bra med här borta - jag lever Norge-livet mest som vanligt och drömmer mig bort till alla ställen förutom just här. men förhoppningsvis har vi biljetter som tar oss ut i världen bokade inom en mycket snar framtid. det lär helt enkelt märkas!

1 comment: