Tuesday, November 27, 2012

senaste.....

låt du hörde: gods and monsters av lana del rey
film du såg: the dark knight rises, så, så bra. 
mat du åt: torkade fikon tillsammans med en köpp kaffe.
kram: filip, innan han drog iväg till jobbet.
puss: även en hejdå-puss från filip.
känsla: ÅNGEST, vill-inte-åka-till-jobbet.
bråk: måste ha varit filip, tror det var något om pizza.............
resa: måste ju va resan hit till Norge, men jag säger hellre Santorini i augusti.
glädje: att få krypa ner i en varm säng efter ett nattpass, men också att få prata med la familia i telefonen och känna någon slags närvaro.
längtan: svårt.....att få åka hem såklart!!!!
dröm: hm...tror den handlade om att vi redan hade kommit hem, men att det var mycket som inte riktigt var rätt. *minneslucka.
person du träffade: Amanda, sitter i skrivandes stund i varsin soffa mitt emot varandra.
person du pratade i telefonen med: mor min <3
person du fick sms av: josefine, "förstår det. hoppas vi kan ses då på ett eller annat sätt..."
gången du var utomhus: när jag gick ut till frysen förut. i mörkret. ensam.
gången hela din familj åt tillsammans: dagen innan jag åkte till Tønsberg, den 11 september för att vara exakt. fint, men också jobbigt att veta att man skulle lämna dem dagen efter i flera månader.

No comments:

Post a Comment