Thursday, October 4, 2012

masterpiece.


hej min kära! igår/inatt hade jag ännu en sådan där natt där jag inte kunde sova förrän alldeles för sent. jag tänker alldeles för mycket och huvudet snurrar en miljon gånger mer än annars. sedan när kan inte jag sova? hmm...

annars har jag faktiskt lagat en riktigt supermiddag (om ni frågar mig) idag. morotssoppa (blir mycket sånt här, förra veckan var det broccolisoppa) och nybakat bröd. tänkte att jag kanske skulle satsa på restaurangbranschen istället? nja, skämt åtsido. men jag har faktiskt blivit - iallafall 5 gånger - bättre på att laga mat sen vi kom hit och det är ju alltid ett plus! bullar har vi också förtärt dagen till ära, även om det var vaniljbullar istället för kanel, men vad gör väl det om 100 år. 

1 comment:

  1. Det måste vara resturangmatlagningen som satt sina spår!

    ReplyDelete