Wednesday, October 24, 2012

dagdrömmar och överanalyserande.

som ni kanske förstår så har jag ganska mycket dötid här i grannlandet - framförallt på jobbet där det enda jag gör just nu är att kolla på morötter i 8 timmar. och jag som i vanliga fall har ett huvud som går på högvarv, har med andra ord alldeles för mycket tid över för att tänka och överanalysera allting; när kommer solen tillbaka? vad ska vi äta imorgon? kommer vi få va kvar på Findus? vad ska jag göra efter norge? när? hur? vart? vad ska jag göra på nyår? när ska jag börja plugga? vad ska jag plugga? vart? ska jag plugga utomlands? det snurrar på rätt bra där inne som ni förstår och om jag skulle dela med mig med alla mina tankar skulle förmodligen bloggen bli överbelastad. men det kommer ju oftast ganska mycket bra ur mitt något överdrivna dagdrömmande. som nu till exempel; jag har redan klurat ut vad jag önskar mig till jul och ännu bättre - vad jag ska ge bort till jul. det ni mina nära och kära!

hur som helst är det dags att sova för den trötte, det väntar jobb imorgon också!

No comments:

Post a Comment