Monday, October 1, 2012

en snabb update.

hej allesammans! efter att ha svettats genom nattens alla timmar vaken, ringde klockan härligt halv 6 imorse. min första tanke var hur länge jag skulle sova på lördag morgon (har blivit ganska bortskämd med att sova till 12) och att jag helst skulle låtsas somna om. så blev det tyvärr inte, utan jag släpade mig upp, åt frukost och vid halv 7 skjusade vi Filip till jobbet. 20 minuter senare var vi påväg till vårt jobb och efter 3 mil var vi framme - utan att ha åkt vilse en enda gång + att vi var en halvtimme tidiga, vilket förmodligen aldrig har hänt mig tidigare. det följande 8 timmarna packade vi över 200 Bikbok-ordrar och åt en stadig korv-lunch på Statoil.

nu såhär i efterhand kan jag nog påstå att känns bra med jobb, ungefär lika bra som jag har det nu med nybakad brownie och första avsnittet av svenska project runway. det ni!

No comments:

Post a Comment