Monday, October 29, 2012

årets önskelista.


1. de tre böckerna av E.L James 2. en smutssilvrig ring från LineandJo 3. ett (eller två) par cocktailglas till från Jellybean 4. den mysigaste möjliga morgonrock 5. kappan från Mango 6. Sofi Fahrmans träningsbok 7. ett par nya löpardojor, helst Nike Free Run 8. nya träningsbyxor 9. cleans doft "rain"

det snöar här i Tønsberg precis just nu och jag längtar något fruktansvärt till jul. mest på grund av att jag är hemma då, får träffa min familj och alla människor jag saknar. jul är ju i och för sig även årets bästa dag enligt mig och som en bonus kan man önska sig alla de sakerna man vill ha eller behöver, och eftersom att jag har (o)turen att fylla år fyra dagar senare kan jag önska mig lite, lite extra (eller hur mina nära och kära?).

No comments:

Post a Comment