Sunday, October 21, 2012

grått överallt.


Hej alla mina kära! Idag är det den 21 oktober, vilket betyder att det är exakt 2 månader kvar tills vi åker hem till Västervik igen (jag lovar att jag ska fira din födelsedag med bravur när jag kommer hem Ida). Det känns sjukt avlägset, men ändå går det så fort. Vissa dagar önskar man dock att det gick ännu fortare. Jag saknar ju alla där hemma så himla mycket. Men jag ska inte klaga, det är bra här i Norge, bortsett från att det har regnat nu en vecka i sträck och att det faktiskt är ganska deprimerande. Men annars är ju allt bra och vi tjänar pengar, mycket pengar. Vilket är ännu bättre. 

Igårkväll var vi en sväng i Stokke hos Jakob och co. och hängde några timmar med ett trevligt gäng. Somnade sent och vaknade sent, och nu har jag precis ätit frukost. Och eftersom att vädret fortfarande är dåligt kommer dagen spenderas med film i sängen. Det är ju trots allt viktigt att ladda upp för jobbveckan! 

No comments:

Post a Comment