Friday, September 2, 2011

long time since



1. såhär ser jag ut just nu
2. min första tatuering, långvarigt NYC-minne
3. precis som många andra har jag hakat på hårolje-trenden, eller rättare sagt så kastade mamma in mig i den. men jag kör iallafall på arganoljan som sägs naturligt förnya cellstrukturen i håret och återställa hårets lyster, men jag har precis börjat testa den, så kan inte riktigt uttala mig om effekten än, men troligtvis mår mitt hår bättre nu, än vad det gjorde innan!

-

1. this is what I look like right now
2. my first tattoo, long-standing NYC-memory 
3. like so many others, I'm testing the hairoil-trend. I'm using argan oil, which is said to renew the cellstructure and restore luster, but I can't really comment on the effect yet, but I do think my hair is feeling better now than before. 

1 comment:

  1. vaFANN har du tatuerat dig?!? och isf vad står det? :O

    ReplyDelete