Sunday, September 4, 2011

hallelujah



gårkvällen blev himla lyckad -  vi skrattade, dansade, åt kräftisar och skrattade lite till. tack säger jag för det! dagen till ära tog jag en förtjänad sovmorgon och spenderade därefter förmiddagen för mental förberedning inför mina kommande körlektioner och som bonus blev det en tripp till båten, väldigt mysigt! annars då? jo, jag har för tillfället två lördagar i veckan och måndag blev till söndag (vilket jag inte har något emot alls), jag har ont i nacken och frågan varför kommer ständigt upp, jag stressar redan alldeles för mycket och sover redan alldeles för lite. en ganska bra söndags(-som-blivit-lördags)-analys av mitt liv just nu...

-

last night was sooo great - we laughed, danced, ate crayfish and laughed a bit more. thanks guys for a kickass night! today I've been spending time on mental preparation for my upcoming driving lessons and also went out to my boat. Cosy day!

No comments:

Post a Comment