Sunday, September 18, 2011

last night/& today


ja...till att börja med så vill jag nämna att gårkvällen var SÅ rolig, och dessutom (nr. 1) vill jag tacka allihopa för det, sedan skulle jag vilja fortsätta med att säga att jag var en riktigt fräsching igår, och dessutom (nr. 2) vill jag påstå att jag var ännu fräschare när jag valde att skippa sminkborttagningen och satsa helhjärtat på 50/50-sminkningen resten av kvällen! och juste, glömde bilderna på min "nya" hårfärg häromdagen också, men som ni ser på bilderna valde dom att behålla min hårfärg som innan, dock med några få justeringar, (thank god!). hur som helst, summerar kvällen med ett fett +. dagen idag har jag skuttat runt i Norrköping med världens finaste pojkvän och även träffat en utflugen, summerar även denna söndag med ett fett + och säger härmed godnatt! 

-

last night was SO fun and I would like to thank all of you guys for that! the pics are showing you my stage-makeup from the show and as the lazy person I am, that was my makeup for the rest of the evening too, nice... anyway, as the pics are telling you, my hair looks pretty much the same as before, which I couldn't be more happy about! 

No comments:

Post a Comment