Wednesday, March 26, 2014

BASKET & LA-LIVET


Igår startade jag upp dagen precis som de flesta andra hurtbullarna i vårt område - genom att ta en löparrunda och därefter hälla i mig min grönflytande frukost från The Punchbowl (som jag senare kompenserade med en stor kebab). Ett par timmar och ett par djupa andetag senare drog jag iväg till en salong på Melrose Ave och fixade till tassarna. Alltid trevligt att gömma sina egna, när precis alla naglar har gått av. Numera är dom både längre och fräscht vita! På kvällen drog vi vidare till Staples Center för att se Los Angeles Lakers möta New York Knicks. Mitt livs första basketmatch, och jag kan minsann påstå att det var en riktigt bra sådan! Lakers som förlorat i princip alla de senaste matcherna, vann över Knicks med över 30 poäng. Sjukt härlig stämning och ett bra avslut på vår tisdag! 

Idag har vi hängt i Santa Monica mest hela dagen och är ett par klädesplagg rikare, både Filip och jag! 

No comments:

Post a Comment