Monday, September 24, 2012

i Norge är det fredag varje dag.


Hej mina kära! Allt bra? Med oss här i stugan är det bra. Helgen har även den gått bra (det finns inte mycket som skulle kunnat gå dåligt i och för sig), vi har mest ätit, kollat Prison och glidit runt i sköna kläder. Idag blev det dock andra bullar...typ. Vi åkte in till stan för att ännu en gång besöka Proffice, som faktiskt verkade 99% säkra på att vi har jobb till nästa vecka. Filip och jag besökte även gymmet förut på den, troligtvis, mest olägliga tiden någonsin, med tanke på folkfesten som pågick där inne. Hur som helst lyckades vi genomföra ett helt pass utan problem och jag lyckades även med något jag inte klarat på läääänge. Stolt. 

Annars har jag och Filip lagat en köttebullemiddag för första gången i våra liv ikväll, och jag kan faktiskt påstå att det blev riktigt bra, trots att ingen köttebulle faktiskt såg ut som en vanlig köttbulle. Men gott var det iallafall och det brukar ju vara huvudsaken! 

No comments:

Post a Comment