Friday, September 28, 2012

det firar vi med vin.


gokväll mina kära! jag kan bespara er genom att berätta att dagen har varit precis likadana som de tidigare dagarna...med andra ord gick jag upp runt halv 12, åt havregrynsgröt till frukost, kollade ett avsnitt gossip girl och tog därefter fram datorn och kollade igenom allt som går att kolla. standard-morgonar här i huset! men inte länge till för....trumvirrvel...VI HAR FÅTT JOBB IDAG! även om vi nu kommer att jobba på tre olika ställen och vi bara har två bilar, så har vi fått jobb! shit, det känns bra efter två veckor. så på måndag börjar jag och Amanda på Bikboks lager utanför Tönsberg. så nu ska vi ta vara på helgen, sova lite ännu mer, göra ingenting ännu lite mer. själv firade jag med vin, potatismos och korv! molto perfetto! 

No comments:

Post a Comment