Monday, August 15, 2011

state of mind

 

idag tog sommaren officiellt slut som Ronja sa. (alldeles för) många vänner ska bege sig ut åt olika håll i världen och känna på något annat än det lilla liv som finns här i Västervik. men jag är stolt, jag är stolt att få kalla dessa tjejer mina vänner. att drömma om vad man vill göra är en sak, men att sedan utföra dom är en helt annan. visst får man hemlängtan, man saknar och man tänker, men de personer man kan kalla sina vänner, de finns kvar när man tillslut kommer tillbaka, precis som innan, precis samma personer. äkta vänner. och dessa tjejer är precis sådana för mig, några av de som ligger mig närmast hjärtat. och jag kommer sakna er, men jag vet, att ni tillslut kommer hitta hem.


-


lovely friends.

1 comment:

  1. Du är underbar Klara! Blir mer än glad när jag läser vad du skrivit! Tack för du kom idag <3

    ReplyDelete