Monday, August 29, 2011

happy ending


helgen min har rullat på och jag har varit ovanligt stressad (blir väl dock så när man går upp vid ett), men idag är det min lediga dag, och jag har i och för sig lika mycket att göra, men är extra glad, då jag igår bokade en resa till Tignes, Franrike, över nyår med ett grymt gäng vänner. Längtar efter att få glida backarna ner på min älskling, umgås med mina vänner och fira in det nya året. För övrigt så börjar jag min körkortsteori idag och förhoppningsvis har jag även kirrat körtkort innan resa tar vid. och ja, om ni kikar in senare kanske jag har lyckats styra upp ett inlägg med mina inköp från NYC, som några önskade. 

-

this weeked has been great, but very stressful (I guess that happens, when you wake up at 1 pm). today is a happy day, because I and a bunch of friends booked a trip to Tignes, France, after x-mas to celebrate the new year. think we will get a hell of a week! Anyway, if you are peeking in on the blog later, maybe I managed to get up a post about what I bought in NYC, as some wanted.

No comments:

Post a Comment