Thursday, January 10, 2013

Långa timmar & lite att göra


HEJ! Tänkte att jag kunde livsuppdatera er lite, mest för att min aussie-vän begärde det och ja, det kan ju va trevligt också. Att årets första vecka har visat sig vara väldigt bra, ger mig någon sorts förhoppning om att följande veckor av året kommer att fortsätta på samma sätt (cross my fingers). Förhoppningsvis kommer veckorna dock inte att innehålla lika många dagar med soffhäng i mina leotights som för tillfället, utan lite mer händelsrika dagar. Men förutom att glida runt hemma i leotights, byter jag om till träningstights någon gång om dagen för att svettas på gymmet. Jag har också börjat förbereda och planera sånt som behövs inför resan, lite i senaste laget kanske, men för de som känner mig vet att jag aldrig är i tid. Inte med något. Så varför skulle det vara annorlunda nu? Jag vet att det brukar lösa sig ganska fint i slutet ändå. 

No comments:

Post a Comment