Monday, December 19, 2011

hi there


jag måste påstå att jag inte är någon vidare bloggare; en bloggare uppdatarer sina kära läsare om livet minst tre gånger om dagen, i värsta fall två. jag, ja jag uppdaterar i bästa fall 1-2 gånger i veckan just nu. men that's Klara... jag är glad över att jag har några tappra läsare iallafall!

hur som helst, livet leker inte just nu, men förhoppningsvis om några dagar, då jullovet tar fart, och julafton, min 18-årsdag (äntligen!) och Frankrike står bakom hörnet. Inte illa va? tänkte mest dock berätta för er att vårt företag, Styled Smart har slagit upp portarna för vår försäljning, tyvärr inte på webshopen som kommer att dröja ett litet tag till, men om ni är sugna är det bara att klicka HÄR för att kolla in våra produkter och gilla vår facebook-sida!

1 comment:

  1. hej klara! var inne på er facebooksida och kollade in era smycken, jag är jättesugen på de armbanden med ringen, både i guld och i silver isf!förstår du vilket jag menar? haha. kram

    ReplyDelete