Monday, November 14, 2011

long time, no see


ja, det var ett tag sen och jag har fått önskningar från flera håll om att jag kanske borde vara...lite bättre på att uppdatera om mitt liv. men sanningen är att mitt liv till störst del har bestått av plugg den senaste veckan, och jag menar, hur intressant är det? hur som helst så har en stor sten fallit från mitt samvete och jag ska hädanefter (försöka) uppdatera..bättre. 

anyway, bilderna visar i stort sett upp hur min dag sett ut - vaknade upp till solsken = underbart när man är ledig, vidare till körskolan och så vidare till People för ännu en förändring (om jag någonsin kunde sluta färga mitt hår......), men jag kunde inte blivit nöjdare. äntligen har jag fått upp förtroendet för brunt hår, och det har jag bästa beccis att tacka för! nu är tanken att multitaska resten av kvällen, plugg, städ och sy (?). wish me luck!

No comments:

Post a Comment