Sunday, October 9, 2011

tommy ton..



..via style.com

oh så var det söndag igen. men jag gillar ju trots allt söndagar. vilket jag vet är tvärt emot vad andra tycker. jag har idag varit närmre än häst än vad jag har varit på länge och styrt och ställt i stallet, firat andrea och hängt med pojkvännen min. har även hunnit med sånt där tråkigt jobb och borde väl egentligen skriva på min psykologitenta istället för här. men ja, det skjuter jag upp ännu en dag!

-

so, it's sunday once again. but I really do like sundays, which I know many people don't do. today I've been haning around the stable, celebrated andrea and had some quality time with my boyfriend. I have also done som boring work, and I think I probably should write on my phsychology exam, instead of here, but that I'll do tomorrow!

No comments:

Post a Comment